FAQ

Pentru vreme rece va recomandam modelele din editia #RedDesert:  Black CAMO, Combat, Storm, Camel, Original si Original CAMO. Pentru vreme ploioasa sau zapada va recomandam cu strictete spray-uri de impermeabilitate.
Va recomandam cu strictete sa folositi spray-uri de impermeabilitate pentru folosirea lor in ploaie sau zapada. Bocancii nu au membrana gore-tex.
Livrarea standard este de 3-5 zile. Daca te hotarasti sa plasezi comanda azi, noi livram maine coletul. Daca nu primesti comanda ta in 7 zile, te rugam sa ne contactezi pe adresa de email contact@doubleredshop.ro
In sectiunea Urmareste comenzile mele poti verifica numarul comenzii in sectiunea "Urmareste comenzile".
Bineinteles, Poti sa schimbi articolul cu o marime diferita daca avem in stoc marimea de care ai nevoie. Daca nu, puteti selecta alternativa unui alt produs sau pentru returnarea lui in schimbul unui voucher cu aceiasi valoare ca si valoarea produsului returnat.Daca te hotarasti sa il schimbi, te rugam sa impachetezi articolul impreuna cu o copie a facturii, sa ne anunti de returnare pe adresa rma@doubleredshop.ro si sa astepti curieratul sa il ridice si sa il schimbam cu un alt produs. Schimbul este posibil doar in termen de 14 zile dupa livrare.
Da, este posibil sa schimbati articolul in magazinul nostru daca avem marimea potrivita. Mai intai verificati pe facebook sau pe contact@doubleredshop.ro
Completeaza formularul RMA, impacheteaza articolul pe care vrei sa il returnezi impreuna cu o copie a facturii si trimite-l la adresa Double Red, Romania, Str. Ady Endre, Nr. 24, Satu Mare. Vei primi raspunsul nostru in termen de 30 de zile.
Poti returna un produs fara a invoca un motiv in termen de 7 zile. Articolul nu trebuie sa fie defectat, purtat si in cutia originala. Adauga o copie a facturii si formularul RMA in pachet si trimite coletul la adresa Double Red, Romania, Str. Ady Endre, Nr. 24, Satu Mare. Vei primi rambursarea sumei in 15 zile dupa ce primim si verificam starea coletului.

Prima data , verificati mesajele din SPAM sau daca nu e plina lista de email-uri in Inbox. Este posibil ca emailul sa nu se fi trimis. Puteti verifica daca am inregistrat comanda in sectiunea "Urmareste comenzile mele". Puteti veridica si detaliile comenzii de acolo deasemenea.